Sector: | Sales & Klantcontact |
Categorie: | Sales |
Niveau: | mbo |
Lesduur: | 1 dagdeel |
Een belangrijke vraag bij veel organisaties: hoe haal ik meer uit mijn klanten? In deze workshop traint Nan o.a. de juiste vraagtechnieken die leiden tot betere resultaten bij huidige klanten. Verkoop is helpen inkopen. De deelnemer gaat leren denken in oplossingen en niet in losse producten. Na deze workshop is de deelnemer in staat zijn klant van het allerbeste advies te voorzien, de juiste vragen te stellen en weet hij met een duidelijk doel de klant te helpen. Dit zorgt ervoor dat je direct op de vloer resultaat zult zien van deze workshop. Deze workshop draagt in grote mate bij aan het medewerkerstevredenheidsgevoel.
Meer infoOm www.textraining.nl nog beter te maken, zijn we benieuwd naar jouw ervaringen. Hoe beoordeel jij de opzet en werking van de opleidingssite en het -aanbod?
Help ons het subsidieproces en de aangeboden opleidingen nog beter aan te laten sluiten op jouw wensen. Het invullen van de korte vragenlijst kost je maximaal 3 minuten.