Sector: | Sales & Klantcontact |
Categorie: | Klantcontact |
Niveau: | mboplus |
Lesduur: | 1 dag |
Telefonische servicegesprekken naar een hoger niveau tillen en een excellente klantervaring creëren, door een representatieve en klantgerichte uitstraling richting klanten en relaties. Je leert een telefoongesprek gestructureerd opbouwen; uniformiteit en representativiteit uitstralen door het toepassen van telefoonetiquette; bewustwording van de juiste; behulpzame instelling; stemgebruik; spiegelgedrag, vragen stellen; actief en doelgericht luisteren; omgaan met irritatie en ongenoegen.
Meer infoOm www.textraining.nl nog beter te maken, zijn we benieuwd naar jouw ervaringen. Hoe beoordeel jij de opzet en werking van de opleidingssite en het -aanbod?
Help ons het subsidieproces en de aangeboden opleidingen nog beter aan te laten sluiten op jouw wensen. Het invullen van de korte vragenlijst kost je maximaal 3 minuten.