Sector: | Sales & Klantcontact |
Categorie: | Sales |
Niveau: | hbo |
Lesduur: | 4 dagen |
De hedendaagse klant stelt andere en hogere eisen aan zijn leveranciers en organisaties kunnen daar veelal moeilijk op anticiperen. Met als gevolg dat de verhoudingen tussen partijen, maar ook binnen de organisatie, onder druk komen te staan. De hedendaagse accountmanager dient daardoor vandaag de dag naast gedegen kennis te hebben van de markt, producten en diensten, vooral in staat te zijn om op strategisch niveau te kunnen meedenken met zijn of haar klanten. De strategische accountmanager dient sterk empathisch te bewegen en in staat te zijn de vertaalslag te maken tussen externe vraag en interne mogelijkheden.
Meer infoOm www.textraining.nl nog beter te maken, zijn we benieuwd naar jouw ervaringen. Hoe beoordeel jij de opzet en werking van de opleidingssite en het -aanbod?
Help ons het subsidieproces en de aangeboden opleidingen nog beter aan te laten sluiten op jouw wensen. Het invullen van de korte vragenlijst kost je maximaal 3 minuten.